Premi Poesia Batxillerat Mostra Literària Institut Pere Ribot

La alumna Marta Morales de 1er de Batxillerat ha guanyat el premi de Poesia en Català. A continuació podrem admirar el seu poema:

Un planeta, dos mons...

Em tremola la veu, em tremola la mà...
famílies senceres fugint endavant
potser per trobar el més trist final
l'esperança els porta a llençar-se al mar
deixant enrere la guerra i el mal.

Em tremola la veu, em tremola la mà...
En veure la rebuda que Europa els fa
els tanquen la porta, no els deixen entrar
sento vergonya, no ho puc evitar
l'egoisme ens impedeix ajudar.

Em tremola la veu, em tremola la mà...
Homes i dones, petits y grans
envoltats de fang i sense menjar
persones que han nascut en el moment equivocat
pregant perquè el seu esforç no resulti en va.

Em tremola la veu, em tremola la mà...
En veure la diferència entre éssers humans.
Previous
Next Post »